Festen<33

Hejhej<333

Igår va jag på klassfest med allra först gjorde jag Sofiaorna iordning oss och så de fick smik mig och jag hade fått låna en kläning av Ellen (tack ellen) sen när alla vi hade gjort i ordning oss så va vi redo att festa men när vi komm ditt va det dåliga högtalare och radio så det var skit tråkigt men sen ringde sofia sin pappa för det var förjävlig musik så han kom med en braaa skiva sen gjorde vi typ inge va med gabbe nor och adde men sen skulle vi gå ut för att ta luft och dom trodde asså föräldrana att vi skulle görna nåt annat men det gjorde vi inte men så vi gjick in seen så dansa jag och Sofia M mkt och tyyp efter en time elr två timmar elr något sånt så va jag meed adde nor och gabbe i en stund för Sofiorna typ gjorde nåt annat så då va jag med dom och då satt vi tre i ett hörn och myste alla ville att jag skulle sitta i deras så jag satt föörsst i nors sen i adde opch sist gabbes men mest gabbes och så men jag hade kul med dom också :)Men iaf det va tyyp de som hände sen fick jag ett sms på typ natten där jag såg vad det stog på morronen men det stog: Hejhej!:)Förlåt att jag stör men får ****e ****s vet inte ´vad jag ska svara men iaf vill inte  säga vad det stog och det va från en....

//Ha det bra kompisar<3,Emilia<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0