Busringde??

Hejhej!
Igår va jag och bowla med Katrin Kornelia Mamma Pappa Ellen och Andreas asså mina syrrror elr några av dem...Sen va jag mamma och pappa och kornelia och katrin och åt på Mc Dondals jag åt en Mc Feast(vet inte hur det stavas) med en melllan Sprite och en appel paj.Sen åkte vi tunnelbanna till min andra syster Karin för vi skulle hälsa på lilla Jon och Sam lite Ellen och Andreas földe inte med för de skulle göra ngt annat.Sen åkte vi hem vi va hemma prick 2100 typp då åt jag tre korvar med bröd och såg lite på melodifestivalen sen titta jag på beck kommer inte ihåg vilken av dom.Efter de gick jag och la meg och borsta tänderna och duscha men sen ringde det första gången han jag inte för då satt jag på toa men sen ringde det igen och det va nogon knäppis som prata assa konstigt men iaf så men hörde att de skratta i bakrundenoch de prata vad de skulle säga fast man hörde inte vad de sa och de hade dolt nr men det är så fekt att busringa och ha dolt nr asså visst man kan göra det på typp hallowen som mitt lag gjorde det va några som gjorde det men liksom inte vanligt igentligen ska man inte alls göra så men aja jag vill gärna veta vem elr vilksom som gjorde det om ni vet kan ni bara komentera....


////Ha det bra alla busar och alla obusar;),Emilia<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0