Handbollen inställd:(

Hejhej!
Har varit i skolan idag Sofia S va sjuk:(
Men det har varit en bra skoldag iaf vi åt pannkakor och vi mysste jag Sofia M Nor Adde och Gabbe och så så det va ok men det va en vanlig dag men utan Sofia S!!!
Idag är Handbollen inställd det var bara jag och sofia som skulle komma andra skulle gör ngt annat asså på fredagar är det friviligt att gå på handbollen!!!Men vi hade handboll på idrotten idag och det va ass tråkigt för ingen kan typ förutom några av tjejerna och det är stört så det är ingen kan så man måste berätta allt och det tar tyyppp 5000000år men det gick väl bra sen...Men det är klart va vi ska åka på klassresan vi ska åka till Norrköping och då är det som på kollo asså att man får göra oliks saker elr aktiviteter och så den 29-31 maj!!!Inte så lånt men bättre en ingenting!!Men har tyyp inte så mkt mer att skriva elr jo jag ska spela match i helgen i tappen på Söndag men nu har jag ingenting mer att säga..<3333

//Ha det gott,Emilia<33

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag o Tilda, skulle oxå gå på den! Men vi visste inte om vi kunde igår, men vi kunde.

Vi ska oxå på klassresa den 23-25...

2010-03-12 @ 18:03:37
URL: http://sofiebjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0