Hejhej!

Hejhej!
Kom precis från skolan typ elr åt ett äpple och lite dricka men iaf längtar fett mkt till sommaren asså jag ska göra skit mkt dååå jaghatar vintern den suger:(
Aja har blivigt bästis med bäasta sofia mattsson och har blivigt osams med sofia stenman igen!:)
Har varit lite med sofia m och killarna idag adde ongra att jag gjorde slut haahaaa men han sa typ okej när jag gjorde slut men idag han baa neeeeeeej snälla får jag chans och allt men jag ba noppe!!!! Men det vatr tyyp allt längtar fett mkt till uppgård oxå men nu har jag faktiskt inte mer att säga men vad tyckte ni om dikten jag skrev komentera och skriv på de inlägget som var före!!!
'



////Have so fun!,Emilia<33


Ojjj glömde säga en sak vi har börjat med natinellaproven förra vekcan men trodde att det skulle vara jätte svårt men det va ganska enkelt och jag hoppas elr tror att jag kmr få bra betyg!!!:):))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0