Moster igen:)<33

Hejhej!
Hej jag är moster igen det blev en kille och han ska heta Jon inte Jhon utan Jon...Men jag har varit på museeum och varit hos min brosa med Kornelia och Katrin och Sam min andra syrras barn.Igår kom vi hem 23:45 för vi hade varit hos min brosa som bor i Tulinge...Imorron ska jag Mamma Pappa Kornelia Katrin Ellen och Andreas bowla i Sumpan och det ska bli kul och tyyp nån dag ska vi åka och se på bio men idag har Sam ju sovit över eftersom Karin (Syrran) födde barn elr låg på sjukhuset och vi kom hem sent ju som jag skrev förut..Sen åkte han hem med min mamma som e hans mormor :D Aja har inte så mkt mer att säga elr jo jag ska spela handboll idag har inte gjort det på hela veckan!!!!Och det är så sjukt skönt med sport lov!!!

///Ha det bra kompisar,Emilia<333

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejhej Emilia!

Det är jättebra att du ska på tränigen idag!!!:)<3

2010-03-05 @ 14:45:33
URL: http://abrahamssonsara.blogg.se/
Postat av: Malin

Gud vilken fin header du har,vem har fixat den?

Ha det jatte bra

2010-03-05 @ 20:40:01
URL: http://prinsessanmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0